Εκτός Super Bowl θέτει εαυτόν η Kia, μετά από 11 χρόνια διαφημιστικής παρουσίας στον θεσμό, ακολουθώντας το παράδειγμα μεγάλων εταιρειών, όπως των Hyundai, Budweiser, Coke και Pepsi, των οποίων οι προτεραιότητες άλλαξαν, λόγω του Covid-19. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο Russell Wager, VP of marketing της Kia Motors North America, και πρόσθεσε ότι, αντιθέτως, το brand «θα επεκτείνει τις ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες του για να υποστηρίξει τη νεολαία της Αμερικής».
Φέτος, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έδωσε αναλυτική εικόνα για τη συνεισφορά της, ωστόσο επισήμανε ότι θα πραγματοποιήσει δύο ξεχωριστές δωρεές, ύψους ενός εκατ. δολαρίων, για την υποστήριξη του νεαρού σε ηλικία άστεγου πληθυσμού που δημιούργησε το 2020 η πανδημία. Το κόστος για 30΄΄ προβολής στο παιχνίδι ανέρχεται κατά μέσο όρο σε 5,6 εκατ. δολάρια, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται η παραγωγή του διαφημιστικού και η εργασία. Τη διαφημιστική απουσία τους από το Super Bowl ανακοίνωσαν, επίσης, οι Audi, BMW, Lexus, Porsche, Mercedes-Benz, Volkswagen και Ford, ενώ θα συμμετάσχουν οι GM και Toyota με την πρώτη να αναφέρει ότι θα «τρέξει» δύο σποτ 60΄΄ για τα ηλεκτρονικά οχήματά της.
(Πηγή: AdAge)