Έξι μήνες προετοιμασίας, ένα συνεργείο 100 ατόμων, περισσότεροι από 100 κομπάρσοι, 20 ηθοποιοί, τρεις ημέρες γυρισμάτων, τέσσερις ιστορίες και πέντε εβδομάδες post-production χρειάστηκε για την υλοποίησή του το νέο τηλεοπτικό σποτ της Hell Energy, το οποίο είναι το πρώτο στην κατόπιν post-Bruce Wills εποχή.
Θέμα του σποτ, το οποίο έχει ξεκινήσει να προβάλλεται σε όλες τις χώρες που κυκλοφορεί το προϊόν, είναι οι καθημερινές προκλήσεις τεσσάρων ανεξάρτητων χαρακτήρων, οι οποίοι συχνά δεν επιτυγχάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα με την πρώτη προσπάθεια.
Το σποτ διάρκειας προβάλλεται και με διάρκεια μεγαλύτερη του 1΄ σε χώρες όπου κυκλοφορούν τα προϊόντα της Hell, όπως Ουγγαρία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, ενώ το σποτ διάρκειας 30΄΄ προβάλλει τα ενεργειακά ποτά Hell Energy σε περισσότερες από 50 χώρες. Το concept του brand θα προβάλλεται σε τηλεόραση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημιστικές πινακίδες και στα σημεία πώλησης κατά τη διάρκεια του 2023.