«Φέτος, η προσοχή μας επικεντρώνονται στην 360ο εμπειρία πελάτη», ανέφερε ο νέος Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ
Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2018 για το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.

Για το 2019, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη ενισχύοντας την εμπειρία πελάτη και εμπλουτίζοντας την γκάμα προϊόντων. Tο δίκτυο κατέγραψε το 2018 ανοδική πορεία στις πωλήσεις υπηρεσιών Cosmote αλλά και προϊόντων τεχνολογίας. Στα highlights της χρονιάς συγκαταλέγονται εξελίξεις όπως τα εγκαίνια του flagship store της Γλυφάδας αλλά και η επιτυχημένη σύνδεση του brand με το gaming. «Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε το retail του μέλλοντος. Φέτος, οι ενέργειές μας επικεντρώνονται στην άμεση εξυπηρέτηση και 360ο εμπειρία του πελάτη, καθώς και στην εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ στις αρχές του έτους.