Σύμφωνα με νέα έρευνα της Focus Bari
Έρευνα για τους Έλληνες 45+ ετών πραγματοποίησε η Focus Bari, με σκοπό να συνδράμει τις επιχειρήσεις στην κατανόηση και κάλυψη των αναγκών των πελατών τους.

Η έρευνα επισημαίνει ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, οι 45+ είναι σχεδόν 4 εκατομμύρια καταναλωτές, από τους οποίους το ένα τρίτο έχει ανώτερη/ανώτατη μόρφωση, ο ένας στους δύο είναι ενεργός επαγγελματικά έως την ηλικία των 59, οι τρεις στους πέντε είναι χρήστες internet, ο ένας στους δύο είναι μέσα στα social networks, ενώ ένας στους τέσσερις έχει κάνει τουλάχιστον μια αγορά online μέσα στο τελευταίο εξάμηνο. Οι 45+ είναι πιο σοφοί, ξέρουν τι θέλουν, είναι πιο κατασταλαγμένοι και πιο πιστοί.

Αποφασίζουν οι ίδιοι για το πώς θα διαθέσουν τα κονδύλια τους, τα οποία είναι πολύ μεγαλύτερα σε σύγκριση με εκείνα των νεαρών, και δαπανούν σημαντικότατα ποσά στο retail, στα τραπεζικά/ασφαλιστικά/πιστωτικές κάρτες, στην υγεία/fitness, στη μόδα/accessories, στην ομορφιά, στα ταξίδια/διακοπές, στην τεχνολογία, στα αυτοκίνητα, καθώς και στα παιδιά και τα εγγόνια τους.

«Το βασικό κλειδί της επιτυχίας των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στον κόσμο ήταν, είναι και θα είναι η καλή κατανόηση και κάλυψη των αναγκών των πελατών τους. Και όσο πιο πολύ τους γνωρίζουν και τους κατανοούν, τόσο περισσότερο τους μεταμορφώνουν από απλούς πελάτες σε “ορκισμένους fans”!», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το «The Key to Success: Greeks 45+ 2017 Report» από την Focus Bari στο http://bit.ly/2wAryli.