Για το brand Peperami, έπειτα από τη διακοπή της συνεργασίας με τη Lowe London

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 28 Αυγούστου, ενώ ο τελικός νικητής θα λάβει από την Unilever 10.000 δολάρια καθώς και την ικανοποίηση ότι η έμπνευσή του θα “τρέξει” ως καμπάνια ανά την υφήλιο.

Η ιδέα του σποτ θα πρέπει να περιστρέφεται γύρω από το χαρακτήρα που δημιούργησε η Lowe London, το agency, δηλαδή, με το οποίο η Unilever διέκοψε πρόσφατα τη συνεργασία της, έπειτα από 15 χρόνια.

Όσο για το αν προτίθεται η Unilever να εφαρμόσει την ιδέα του user generated content και σε άλλα brand της, ο Matt Burgess, Managing Director της θυγατρικής της, Chrysalis UK, ήταν σαφής: “Δεν σχεδιάζουμε κάτι τέτοιο για την ώρα. Θα πρέπει πρώτα να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας”.