Αύξηση άνω του 50% σημείωσαν οι διαφημιστικές δαπάνες σε retail media πλατφόρμες, καθώς το cost-per-click άγγιξε νέο υψηλό, σύμφωνα με στοιχεία της digital advertising εταιρείας Skai. Συγκεκριμένα, το β΄ τρίμηνο του 2021, τα retail media, τα οποία καλύπτουν πλατφόρμες όπως Amazon, Walmart και Instacart, κατέγραψαν αύξηση 55%, ενώ ο αριθμός των clicks αυξήθηκε κατά 25%.

Παράλληλα, το Warc Data προβλέπει φέτος αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο e-commerce κατά 35%. Καθώς το adspend αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό από τα clicks, τα διαφημιστικά κόστη σε e-commerce πλατφόρμες αυξήθηκαν με το μέσο cost-per-click (CPC) για το retail media advertising να ανέρχεται σε 1,01 δολάρια, αυξημένο κατά 24% σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, έρευνες αναφέρουν ότι το CPC του Amazon αυξήθηκε κατά 52% τον τελευταίο χρόνο.

Τα αυξημένα κόστη θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόκληση για διαφημιζόμενους, καθώς οι online πωλήσεις καθίστανται πιο ανταγωνιστικές. Καθώς οι marketers επενδύουν μεγαλύτερα ποσά, η ευθυγράμμιση του brand building με το performance marketing αποκτά ζωτική σημασία.
(Πηγή: Warc)