Τον ρυθμό ανάπτυξης +27% στην αξία (ευρώ) των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του οnline φαρμακείου στην Ελλάδα, το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει η Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).

Όσον αφορά στο μέσο αγοραστικό καλάθι, στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη αυξήθηκε φτάνοντας το 3,6%. Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, οι διαφημίσεις Google ήταν πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή, καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών.