Ρυθμό ανάπτυξης 183% στην αξία (€) των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online super market στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2020 (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων που καταγράφει η Convert Group. Ο κλάδος θα κλείσει το 2020, σύμφωνα πάντα με προβλέψεις της εταιρείας, με συνολικές πωλήσεις αξίας περισσότερο από 100 εκατ. ευρώ, πάνω από τις διπλάσιες δηλαδή, συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.

Ανά κατηγορία, ενδεικτικά, παρατηρήθηκε +254% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +227% σε προϊόντα αρτοποιίας, +217% σε φρέσκα τρόφιμα, +205% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +196% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης. Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για τις παραγγελίες τους, αν και οι κινητές συσκευές εμφάνισαν πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του ‘20 λόγω του εγκλεισμού αλλά και της ανάγκης για μεγάλες παραγγελίες, στο τρίτο τρίμηνο, επανέκτησαν τη δυναμική τους, με αύξηση επτά ποσοστιαίων μονάδων, όντας υπεύθυνες για το 31% των συνολικών παραγγελιών. Αναφορικά με τα marketing κανάλια, οι οργανικές αναζητήσεις στο τρίτο τρίμηνο έπεσαν κατά εννέα ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο 15%.