Παρά τη διάχυτη αμηχανία που βιώνουν τα brands αναφορικά με την επικοινωνία τους, δεν θα πρέπει να σταματήσουν εντελώς να διαφημίζονται, υποστηρίζει μελέτη της Kantar.
Ενημέρωση και καθησυχασμό αναμένουν οι καταναλωτές από τα brands.
Παρά τη διάχυτη αμηχανία που βιώνουν τα brands αναφορικά με την επικοινωνία τους, δεν θα πρέπει να σταματήσουν εντελώς να διαφημίζονται, υποστηρίζει μελέτη της Kantar. Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 25.000 άτομα σε πάνω από 30 χώρες, οι καταναλωτές περιμένουν από τις εταιρείες κυρίως να δείξουν μέριμνα για τους εργαζομένους τους και να εφαρμόσουν ευέλικτες μορφές εργασίας για την υποστήριξή τους.
Οι επιπτώσεις της πλήρους «σιωπής»
Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, αν και πολλά είναι τα brands που σκέφτονται να «ρίξουν μαύρο» για να περικόψουν τα κόστη, υπολογίζεται ότι απουσία 6 μηνών από την τηλεόραση θα επιφέρει μείωση 39% στο σύνολο του brand communication awareness, καθυστερώντας ενδεχομένως την ανάκαμψη στην μετά-κορωνοϊό εποχή.
Περιεχόμενο και τόνος
Για τους «παίκτες» που θα συνεχίσουν να διαφημίζονται, θα χρειαστούν ορισμένες προσαρμογές. Πάνω από τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θέλουν οι μάρκες να μιλήσουν για το πώς συμβάλλουν στη νέα καθημερινότητα, ενώ αντίστοιχο είναι το ποσοστό που επιθυμεί να γνωρίζει ποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνουν για την αντιμετώπιση της νέας πρόκλησης. Όσον αφορά τον τόνο της επικοινωνίας, το 70% των καταναλωτών αναμένει από τα brands να υιοθετήσουν έναν καθησυχαστικό τόνο, ενώ το 40% πιστεύει ότι το χιούμορ θα πρέπει να αποφευχθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι 3 στους 4 ανέφεραν ότι οι εταιρείες δεν θα πρέπει να εκμεταλλευτούν την πανδημία για την προώθησή τους.
Η χρήση media και messaging apps
Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση των Μέσων ακολουθεί τη νέα πραγματικότητα που επιβάλλεται από την πανδημία. Στα μετέπειτα στάδια εξάπλωσής της, η πλοήγηση στο internet εκτοξεύεται κατά 70%, η τηλεοπτική παρακολούθηση κατά 63%, ενώ το engagement στα social media ενισχύεται κατά 61% σε σχέση με τα συνηθισμένα ποσοστά χρήσης. Όσον αφορά τις πλατφόρμες messaging, η χρήση του Whatsapp αυξήθηκε κατά 40%: στα πρώτα στάδια της πανδημίας, η αύξηση κυμάνθηκε στο 27%, στη μέση στο 41%, ενώ χώρες σε πιο προχωρημένα στάδια εξέλιξης της πανδημίες είδαν αύξηση της τάξης του 51%. Υψηλότερα ποσοστά αύξησης της χρήσης των εφαρμογών messaging παρατηρήθηκαν στην ηλικιακή ομάδα 18-34, με τα Whatsapp, Facebook και Instagram να καταγράφουν άνοδο 40% στη χρήση από άτομα κάτω των 35 ετών.
(Πηγή: Campaign)