Στην Ελλάδα ο δείκτης μειώνει την αρνητική του επίδοση
Πτωτικά κινείται ο δείκτης επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή αγορά επικοινωνίας το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με το European Advertising Business Climate Index της EACA (European Association of Communications Agencies).

Συγκεκριμένα, ο δείκτης έπεσε από το +19 τον Ιανουάριο του 2017 στο +12 τον Απρίλιο του 2017, φρενάροντας την ώθηση που ο δείκτης βίωσε από τα μέσα του 2016. Η εξέλιξη αυτή μπορεί να συνδέεται με την πτώση του δείκτη εμπιστοσύνης στην αγορά της Μ. Βρετανίας (+10,1 από +38,7), καθώς το θετικό κλίμα που ακολούθησε την ψήφιση του Brexit, φαίνεται να αλλάζει λόγω της αβεβαιότητας που έφερε η ενεργοποίηση του άρθρου 50 και η επίσημη έναρξη των διαδικασιών εξόδου της χώρας από την Ε.Ε.

Στην Ελλάδα, ο δείκτης διατηρεί το αρνητικό του πρόσημο, ωστόσο από -41 στο Q1 του 2017, ανέβηκε στο -15. Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη δείχνει να βελτιώνεται, ωστόσο ο δείκτης της Ελλάδας παραμένει ο χαμηλότερος ανάμεσα στα μέλη της Ε.Ε. Τον υψηλότερο δείκτη εμφανίζει η Εσθονία (+41), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (+39). Τέλος, η μελέτη δείχνει πτώση της εμπιστοσύνης για την ανάπτυξη της ζήτησης των διαφημιστικών υπηρεσιών τους τελευταίους τρεις μήνες, από +25 το Q4 του 2016, στο +9 το Q1 του 2017.