Μερικά από τα case studies που θα παρουσιαστούν στο ομώνυμο συνέδριο του Marketing Week

Στις μέρες μας, η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για κάθε σύγχρονη επιχείρηση: Apivita, Nobacco, Stoiximan.gr, Δέλτα Τρόφιμα, MyDirect, Unilever, NRG, Skroutz.gr, Tripsta, BMW Group, Enartia (Top.Host), Τράπεζα Πειραιώς, Tommy Hilfiger, Cosmote και Media Markt έχουν ήδη ανταποκριθεί, ενώ αναμένονται δεκάδες ακόμα επιχειρήσεις από τον κλάδο των υπηρεσιών, του λιανεμπορίου, των ασφαλειών, των τραπεζών, της ενέργειας κ.ά. Το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» πραγματοποιείται την Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Αναλυτικές πληροφορίες για το συνέδριο στο www.customerconference.gr.