Το 92% των διαφημιζόμενων και το 74% των agencies συνεργάζονται ήδη με retailers, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στους καταναλωτές τους για διαφημιστικούς σκοπούς. Από τους υπόλοιπους, το 88% και το 77% αντιστοίχως σχεδιάζουν να προβούν σε τέτοια συνεργασία μέσα στο επόμενο 12μηνο.

Αυτό υποστηρίζει έρευνα του IAB Europe σε περισσότερους από 800 buy-side stakeholders σχετικά με την τρέχουσα χρήση και εμπειρία τους στην αξιοποίηση των retail media. Σύμφωνα με την έρευνα, τα retail media έχουν εξελιχθεί ραγδαία από αναδυόμενο κανάλι σε mainstream.

Επιπλέον, τα ευρήματα ενισχύουν την άποψη ότι τα first-party data, τα οποία θεωρούνται καίρια ευκαιρία στα retail media, θα είναι κρίσιμης σημασίας στο online περιβάλλον, άπαξ και καταργηθούν τα cookies. Σημειώνεται ότι το IAB Europe έχει λανσάρει ένα νέο Retail Media Working Group.

(Πηγή: WARC)