Παρουσιάζει τρία videos με συνολικά εννέα ιδέες

Τις εννέα ιδέες νέων ανθρώπων από όλη την Ελλάδα, που προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, προβάλει το What’s Up της Cosmote, μέσα από την καμπάνια «2 Minutes of Fame». Από τα τρία videos, το πρώτο παρουσιάζει την Αngelika Darkling, που φτιάχνει ρούχα από βιοδιασπώμενο latex, τον Αnber, που κουρεύει άστεγους, φυλακισμένους κ.ά. και την Οwiwi, που δημιούργησε για επιχειρήσεις και νέους ψυχομετρικό test με τη μορφή video game.

Στο δεύτερο, παρουσιάζονται η Prom Racing, που κατασκευάζει αγωνιστικά μονοθέσια, η Phee που μετατρέπει τα φύκια σε βιώσιμα αντικείμενα και η Κυτίον, που ασχολείται με τη γεωργία ακριβείας, μέσω ΑΙ. Στο τρίτο, φιλοξενούνται η ομάδα «Διαβάζω για τους άλλους», που ηχογραφεί βιβλία και οργανώνει ζωντανές αναγνώσεις, η Οqullar, που με AR mobile εφαρμογή παρουσιάζει στον καταναλωτή ό,τι θέλει να αγοράσει, και η PTA Rehab, που δημιουργεί 3D printed νάρθηκες από βιοδιασπώμενο υλικό για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.