Δημιουργήθηκε αφιλοκερδώς από IRA Media, Artecniko και Γιώργο Θεοφάνους. Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ) παρουσίασε σήμερα τη νέα του επικοινωνιακή καμπάνια, που αφορά, τόσο τη στήριξη των εμπορικών καταστημάτων που επαναλειτουργούν με ασφάλεια από σήμερα, όσο και την τήρηση των κανόνων υγιεινής εκ μέρους των πολιτών που θα τα επισκεφθούν. Με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς παραφωνίες, […]

Δημιουργήθηκε αφιλοκερδώς από IRA Media, Artecniko και Γιώργο Θεοφάνους.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ) παρουσίασε σήμερα τη νέα του επικοινωνιακή καμπάνια, που αφορά, τόσο τη στήριξη των εμπορικών καταστημάτων που επαναλειτουργούν με ασφάλεια από σήμερα, όσο και την τήρηση των κανόνων υγιεινής εκ μέρους των πολιτών που θα τα επισκεφθούν.

Με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!», η καμπάνια πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και θα «τρέξει» τόσο στα παραδοσιακά μέσα, ραδιόφωνο και τηλεόραση, όσο και στα ψηφιακά, διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική, τη δημιουργική ιδέα και την επιμέλεια του τηλεοπτικού πλάνου προβολής ανέλαβε η IRA Media, ενώ η παραγωγή πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της Artecniko. Στο σχετικό σποτ πρωταγωνιστεί ο γνωστός συνθέτης Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος παράλληλα, παραχώρησε τα δικαιώματα γνωστής μουσικής του επιτυχίας για τη μουσική επένδυση
της καμπάνιας.