Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του ιταλικού digital beauty brand Skinlabo. Στόχος της καμπάνιας, με τίτλο #JustBeSmart, είναι να καλέσει το κοινό να σκεφτεί out of the box, ώστε να κάνει, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τις σωστές επιλογές.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε 8 ευρωπαϊκές αγορές, όπου το brand δραστηριοποιείται μέσα από το online κατάστημά του. Η καμπάνια περιλαμβάνει νέα creative ταυτότητα, total rebranding, το οποίο συμπεριλαμβάνει νέο λογότυπο και νέο site, και καμπάνια σε έντυπα και online Μέσα. Η δραστηριότητα συμπληρώνεται και από social media εκστρατεία, σε Facebook, Instagram, TikTok και YouTube, με τη συμμετοχή περισσότερων από 500 influencers και 200 VIP σε όλη την Ευρώπη.