Πολύ μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας

H κινηματογραφική εμπειρία του φεστιβάλ βγήκε έξω από τις αίθουσες, σε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας που μετατράπηκαν σε ανοικτούς κινηματογράφους. Οι περαστικοί είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ταινίες μικρού μήκους στο κινητό τους με προϋπόθεση να κατεβάσουν το Conn-x mobile application που ανέπτυξε η OgilvyOne, και να σκανάρουν τον ειδικό κωδικό «QR code» που υπήρχε στα διάφορα σημεία της πόλης.

«Η digital εμπειρία είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο, με 2.500 προβολές ταινιών μικρού μήκους στο κινητό από 1.900 unique viewers» ενημερώνει η ανακοίνωση της OgilvyOne. Η καμπάνια υποστηρίχτηκε με banners σε επιλεγμένα sites και Facebook ads, ενώ στην επίσημη σελίδα του Conn-x στο Facebook «έτρεξε» και διαγωνισμός, όπου 500 τυχεροί είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν προσκλήσεις για αποκλειστικές προβολές ταινιών, αλλά και για τα after cinema parties.