Είναι αλήθεια πως όταν οι αντιθέσεις συναντιούνται, δημιουργούν τον πιο απολαυστικό συνδυασμό. Γι’ αυτό και η νέα Lacta Nuts συνδύασε για πρώτη φορά τη σοκολάτα γάλακτος Lacta με ολόκληρα αμύγδαλα και φουντούκια, σε δύο γεύσεις. Για να μιλήσει γι’ αυτές, η Ogilvy δημιούργησε μια καμπάνια εμπνευσμένη από τις αντιθέσεις ενός ζευγαριού, που μπορεί να διαφέρει σε πολλά, αλλά έχει ένα σημαντικό κοινό σημείο: απολαμβάνει μαζί τις γεμάτες αντιθέσεις, νέες Lacta Nuts.

Η ταινία της καμπάνιας αφηγείται με χιουμοριστική διάθεση μια καθημερινή στιγμή του ζευγαριού. Εκείνη έχει μόλις κοιμίσει το παιδί τους. Εκείνος κάθεται στον καναπέ. Ακούμε τον εσωτερικό μονόλογό του, όσο περιγράφει πόσο «εκείνη» του αρέσει επειδή είναι γλυκιά, τρυφερή και ισορροπημένη. Σαν θεατές, μας δημιουργείται η εντύπωση πως μιλά για τη σύντροφό του, που όμως όσο ακούμε τον λόγο, τη βλέπουμε σε κάθε άλλο… παρά γλυκιά διάθεση. Τελικά, ανακαλύπτουμε ότι «εκείνη» στην οποία αναφερόταν ο πρωταγωνιστής είναι η νέα σοκολάτα Lacta Nuts, που απολαμβάνουν και αυτός και η γυναίκα του.

Η επικοινωνία περιλαμβάνει μία τηλεοπτική ταινία, η οποία διαθέτει λειτουργία closed captions (CC) ώστε να είναι προσβάσιμη σε ανθρώπους με ολική ή μερική απώλεια ακοής, outdoor και social media υλικά. Η ταινία υλοποιήθηκε σε παραγωγή Topcut-Modiano, σε συνεργασία με την Bezier Animation Studio, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γρηγόρης Ρέντης.