Σε συνεργασία με το The No Project

Σύμφωνα με την Ζανίνα Τζωρτζίδου, Account Director της McCann Erickson, «η καμπάνια επικεντρώνεται σε όλους όσοι είτε από άγνοια είτε από αδιαφορία, καταφεύγουν σε σεξ επί πληρωμή με γυναίκες που βρίσκονται στη χώρα μας παρά τη θέλησή τους, σε συνθήκες εκβιασμού και προσωποκράτησης.

Το ύφος των καταχωρίσεων αντανακλά τη σοβαρότητα του προβλήματος και με ωμό τρόπο επικεντρώνεται στον άνδρα “χρήστη”, ο οποίος αισθάνεται “άνετα” ως πελάτης, ενώ για τα θύματα είναι βιαστής». Το The No Project  αποτελεί μία νέα και φιλόδοξη προσπάθεια κατά του human trafficking  στην Ελλάδα.