Την καμπάνια έχει δημιουργήσει η McCann Erickson Athens και πρωταγωνιστής είναι το ίδιο το σήμα της Opel που συμβολίζει κάθε αυτοκίνητο Opel. Εν όψει του χειμώνα το σήμα είναι χιονισμένο, όμως οι κάτοχοι Opel μπορούν να είναι «ήσυχοι βρέξει-χιονίσει» καθώς χάρη στην Opel Aftersales μπορούν να κάνουν δωρεάν χειμερινό έλεγχο 22 σημείων κι έτσι να προετοιμαστούν για τον χειμώνα. Η σχετική καμπάνια έχει κεντρικό μήνυμα «Η τεχνογνωσία μας στην υπηρεσία σας» και περιλαμβάνει επικοινωνία σε τηλεόραση, τύπο και ραδιόφωνο.