Υπό την επιμέλεια της Weber Shandwick

Ο ηθοποιός Γιάννης Τσιμιτσέλης υποδύεται τον σύγχρονο τσιγκούνη, τον οποίο επισκέπτονται τρία «απρόσκλητα» πνεύματα για να τον ενημερώσουν για τα πλεονεκτήματα χρήσης των καρτών MasterCard, καθώς και για την ευκαιρία που θα έχουν 40 κάτοχοι καρτών Mastercard να κερδίσουν έως και 1.000 ευρώ από τα χρήματα που ξόδεψαν για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.

Η καμπάνια υποστηρίζεται από την αντίστοιχη σελίδα στο Facebook, αφιερωμένη στον Αλέξανδρο Τσιγκουίνο, βασικό χαρακτήρα του σεναρίου. Την ιδέα σχεδίασε και υλοποίησε η Weber Shandwick. Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Γιάννης Ζαφειρίου και είναι διαθέσιμο στο www.youtube.com/watch?v=oT4i_NyezU0.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η MasterCard επενδύει στα social media.