Το #LifeChangingPlaces στην Ελλάδα περιλαμβάνει και συνεργασίες με influencers

Τα ταξίδια μπορούν να αλλάξουν μια ζωή: αυτή ακριβώς η δύναμη που κρύβουν τα μέρη που μπορεί να επισκεφτούμε στη ζωή μας βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας #LifeChangingPlaces της Lufthansa.

Η καμπάνια, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, θέλει να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν μέρη που θα μεταμορφώσουν τη ζωή τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που προσφέρει έμπνευση, ακριβώς όπως και η φιλοσοφία της Lufthansa «Say yes to the world», και θα προωθήσει μια σειρά από βίντεο με ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τη ζωή τους μετά από τα ταξίδια τους σε Νέα Υόρκη, Μεξικό, Λοφότεν, Γαλλία και Κέιπ Τάουν.

Στην Ελλάδα, η καμπάνια προωθεί μέσω social media βίντεο από τρεις ιστορίες, αυτή του Chris Brukard, φωτογράφου που επισκέπτεται τα νησιά Λοφότεν στη Νορβηγία, της Thomasina Miers, ιδρύτρια της αλυσίδας εστιατορίων Wahaca στη Βρετανία και αρθρογράφο στον Guardian, και του ταξιδιού της στο Μεξικό, και του Somnath Halder, του οποίου η ζωή ως Υπεύθυνου Πληροφορικής άλλαξε τελείως μετά από ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη.

Παράλληλα, η Lufthansa τρέχει και συνεργασίες με influencers, όπως η Χριστίνα Μπόμπα και οι travel bloggers Μαρία Κόφου, από το Travel Stories From My World και Γιώργο Τσαγκαράκη και Βασιλική Παπακωνσταντή, από το Yaba Taravellers.