Πρόκειται για την πρώτη δουλειά της Wieden & Kennedy Portland για το brand

[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Η καμπάνια “Go forth now” θα βγει στον αέρα κατά τους εορτασμούς της 4ης Ιουλίου και το σχετικό τηλεοπτικό σποτ καταπιάνεται με το ποίημα “America” του Walt Whitman, το οποίο τελειώνει με τη φράση-προτροπή προς τους Αμερικανούς “to go forth”.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, η καμπάνια επιχειρεί να συνδέσει το brand ηλικίας 150 ετών με τους σύγχρονους νέους και προέκυψε έπειτα από έρευνα που φανέρωσε ότι η σημερινή γενιά χαρακτηρίζεται από πατριωτισμό και αισιοδοξία για τη ζωή.

Η Wieden & Kennedy δημιούργησε μία πολυσχιδή καμπάνια, η οποία, πέρα από τα παραδοσιακά μέσα, περιλαμβάνει social media και event marketing, ενώ η Bartle Bogle Hegarty, που χειριζόταν μέχρι πρότινος το λογαριασμό, εξακολουθεί να εργάζεται για την προβολή της Levi’s στην Ευρώπη.