Η Heineken, με τη νέα της επικοινωνία, υψώνει τα ποτήρια σε όσους και όσες αληθινά αγαπούν το ποδόσφαιρο, αναδεικνύοντας την υγιή πλευρά των φιλάθλων και καταρρίπτοντας το στερεότυπο ότι οι παθιασμένοι φίλαθλοι έχουν ακραίες συμπεριφορές.
Στη νέα της διαφήμιση, γιορτάζει τους αληθινούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου: εκείνους που ζουν και αναπνέουν για κάθε στιγμή στο γήπεδο, δείχνοντας την αφοσίωσή τους στον αθλητισμό με τον πιο θετικό και ξεχωριστό τρόπο, ακόμα και εάν είναι… ιδιαίτερος.
Φέτος, η Heineken αναζητά τους πιο αληθινούς φιλάθλους και προσκαλεί τους λάτρεις του ποδοσφαίρου να ανακαλύψουν τον δικό τους τύπο φιλάθλου, μέσα από το quiz τεσσάρων ερωτήσεων που έχει δημιουργήσει στο heineken.gr, και να διεκδικήσουν ποδοσφαιρικές εμπειρίες: δύο εισιτήρια για τον τελικό UEFA Champions League στο Wembley Stadium στο Λονδίνο, 30 προσκλήσεις για τον τελικό UEFA Europa Conference League και άλλα δώρα.