Για τη MΟm και τη WWF

H καμπάνια αποτελείται από δύο ταινίες, δύο ραδιοφωνικά και σειρά τριών καταχωρίσεων που ενημερώνουν τόσο για την ύπαρξη θαλάσσιων θηλαστικών στις ελληνικές θάλασσες όσο και για τη διάσωσή τους.

Οι τρεις καταχωρίσεις της καμπάνιας, που απεικονίζουν τρεις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους απειλείται η θαλάσσια ζωή της χώρας, δημοσιεύθηκαν στο τρέχον τεύχος του περιοδικού Archive (Οκτώβριος 2011), κερδίζοντας έτσι την αναγνώριση ενός καταξιωμένου εντύπου της διεθνούς διαφήμισης.