Η Choose Strategic Communications Partner σχεδίασε και υλοποίησε την καμπάνια για την ένταξη της Κοζάνης στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της ΕΕ έως το 2030. Στόχος της ολοκληρωμένης καμπάνιας επικοινωνίας, ευγενικός υποστηρικτής της οποίας ήταν η ΔΕΠΑ Εμπορίας, ήταν η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προβολή της υποψηφιότητας της Κοζάνης στην ευρωπαϊκή δράση.

Μέρος της καμπάνιας είναι το βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030», το οποίο ακολουθεί την ανακοίνωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ένταξη της Κοζάνης. Η ιστορία ξεκινά με ένα 10χρόνο αγόρι, στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού του στην Κοζάνη, όπου παρακολουθεί video με ένα κοριτσάκι που μιλάει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην καθημερινότητά του σε μια πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου ζει με την οικογένειά του.

Ο μικρός πρωταγωνιστής αποφασίζει να επικοινωνήσει με το κοριτσάκι μέσω βίντεο, με σκοπό να της δώσει ελπίδα, εξιστορώντας τής σκηνές από την ενεργειακή μετάβαση της Κοζάνης σε καθαρές μορφές ενέργειας.