Σε τηλεόραση, κινηματογράφο, digital και σημεία πώλησης
Η attp, μετά από τον σχεδιασμό ονόματος και συσκευασιών για τα νέα οικογενειακά παγωτά Κρι Κρι «Γλυκά της Μαμάς», προχώρησε και στον σχεδιασμό της καμπάνιας λανσαρίσματος.

Οι πρωτότυπες συσκευασίες με τις ρετρό εικονογραφήσεις πρωταγωνιστούν στην ταινία και προβάλλουν τις δύο γεύσεις, Πάστα Φλώρα και Σοκολατόπιτα, «γεμάτες από τις αναμνήσεις των κλασικών σπιτικών γλυκών της μαμάς». Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, κινηματογράφο, digital και στα σημεία πώλησης. Την παραγωγή υλοποίησε η Parasol.