Η νέα καμπάνια παρουσιάζει μέρη της Ελλάδας, αναδεικνύοντας τη σημασία τόσο του ταξιδιού όσο και του προορισμού. Τα υψηλής αισθητικής δημιουργικά «έντυσαν» τον χώρο του αεροδρομίου με πορτοκαλί χρώμα και φωτογραφίες, «ταξιδεύοντας τις αισθήσεις όλων των επιβατών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στους χώρους του αεροδρομίου», όπως επισημαίνει η ανακοίνωση. Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια από τις πολλές που θα απαρτίζουν τo relaunch της SIXT στην Ελλάδα μετά την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών από την Μοτοδυναμική ΑΕΕ.