Το project «The Walkers» λάνσαρε πρόσφατα το Johnnie Walker, μέσα από μια σειρά συμμαχιών με τοπικούς συνεργάτες και changemakers. Με στόχο να ξαναζωντανέψει την κοινωνική ζωή σε όλο τον κόσμο, η καμπάνια δημιουργήθηκε ως δέσμευση να δημιουργήσει και να χρηματοδοτήσει πρωτοβουλίες κοινωνικοποίησης και να δώσει και πάλι ζωή σε κοινωνικούς χώρους, οι οποίοι έχουν πληγεί τα τελευταία χρόνια.

Η πρωτοβουλία αποβλέπει στο να φέρει τις κοινότητες κοντά, να στηρίξει τοπικά μαγαζιά και bars και, με αυτόν τον τρόπο, να δώσει στο «Keep Walking» ένα νέο νόημα για το αναδυόμενο κοινό. Στην Ελλάδα, το brand επέλεξε να συνεργαστεί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό.

Η Global Brand Director του Johnnie Walker, Julie Bramham, σχολίασε: «Το Walkers αποτελεί έναν ουσιαστικό τρόπο συνεργασίας με φωνές που είναι αγαπημένες και αναγνωρισμένες σε κάθε χώρα, προκειμένου να συμβάλλουμε στην αναζωογόνηση κοινωνικών χώρων όπως τα bars και τα clubs, για να βοηθήσουμε τη τοπική πολιτιστική ζωή να αρχίσει και πάλι να κινείται».

(Πηγή: TheDrum)