Για τη διάσωση των ελληνικών κρασιών εξαιτίας του Covid-19

Την καμπάνια με τίτλο Save Vintage 2019 δημιούργησε η Vinetum, με στόχο τη διάσωση των ελληνικών κρασιών του 2019, τα οποία επισκιάστηκαν από την πανδημία του Covid-19. Με την εστίαση να υπολειτουργεί και το Οινόραμα να έχει ακυρωθεί για το 2020, η καμπάνια, με πυρήνα την ιστοσελίδα www.SaveVintage2019.gr, φιλοδοξεί, από τις αρχές του καλοκαιριού, να κινητοποιήσει τους Έλληνες οινοποιούς, φορείς, διαμορφωτές κοινής γνώμης και οινόφιλους, ενδυναμώνοντας την κατανάλωση ελληνικών κρασιών.

Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Vinetum, της διοργανώτριας εταιρείας της έκθεσης Οινόραμα, και αφορά στο σύνολο του αμπελοοινικού κλάδου, ενώ συσπειρώνει και προβάλλει σημαντικό αριθμό οινογράφων, δημοσιογράφων οίνου και γεύσης και άλλων επικοινωνών και επιστημόνων του κρασιού, συμπεριλαμβάνοντας τα πορτραίτα τους στον ιστότοπο της καμπάνιας, η οποία προωθείται και από τα κοινωνικά δίκτυα της Vinetum.