Η καμπάνια #PameNaXasoume, που δημιούργησε η Magiq Doorz για λογαριασμό της Novo Nordisk, αφορά μια νέα, πανελλαδική εκστρατεία προκειμένου να χάσει η χώρα μας την πανευρωπαϊκή πρωτιά στην παιδική και εφηβική παχυσαρκία. Κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας είναι οι Δημήτρης Διαμαντίδης, Νίκος Ζήσης και Εβίνα Μάλτση, ενώ οι δημοσιογράφοι Βασίλης Σκουντής και Δημήτρης Χατζηγεωργίου πρωταγωνιστούν με τις φωνές τους και το «Βαλ’ το αγόρι μου» του 2005, το οποίο στο πλαίσιο της εκστρατείας γίνεται «Χασ’ το αγόρι μου».

Εκτός από τηλεοπτικό σποτ, η καμπάνια περιλαμβάνει microsite, καταχωρήσεις, OOH, banners, SoMe campaign, καθώς και πληθώρα BTL ενεργειών με ένα μεγάλο πρόγραμμα στοχευμένων δράσεων σε αθλητικούς συλλόγους, ακαδημίες, σχολεία κ.λπ. Η εκστρατεία είναι μια πρωτοβουλία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, της Ελληνικής Εταιρείας Παιδικής και Εφηβικής Ενδοκρινολογίας, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας.

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η The Stripes, παραγωγός είναι ο Κωστής Κατσαρός και σκηνοθέτης ο Νικόλας Πάσαρης. Η διεύθυνση φωτογραφίας ήταν του Έβαν Μαραγκουδάκη, ενώ η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Λευτέρη Σαμψών. Φωτογράφος για τα print ήταν ο Μάριος Θεολόγης και το Math Studio.