Η Volkswagen, Επίσημος Χορηγός Μετακίνησης του UEFA Women’s Euro 2022 και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, επισημαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο λίγο πριν ξεκινήσει η φετινή διοργάνωση. Με επίκεντρο το hashtag #NotWomensFootball, στόχος είναι να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών.
Το hashtag θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στον εναρκτήριο αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Αγγλίας και Αυστρίας, ενώ εξελίσσεται το τουρνουά θα δημοσιεύεται περισσότερο περιεχόμενο.
Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο». Με τον επιθετικό προσδιορισμό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγματικό». Ένας τέτοιος γλωσσικός διαχωρισμός απλώς διαιωνίζει παγιωμένες αντιλήψεις, σύμφωνα με την εταιρεία.
«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται», τόνισε η Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars. Η καμπάνια #NotWomensFootball πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Γερμανική Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου, έχοντας υποστήριξη από γνωστές αθλήτριες.