Η Thomas Cook έχει σχεδιάσει μια σειρά ενεργειών και δραστηριοτήτων στα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται, με σκοπό την προώθηση βιώσιμου τουρισμού, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αντίκτυπου όπου δραστηριοποιείται.

Συγκεκριμένα, έχει θέσει ως στόχο να αποκλείσει τη χρήση πλαστικών στα ξενοδοχεία της, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί και άλλες δράσεις που αφορούν στην ανακύκλωση και την εξοικονόμηση ενέργειας ή νερού. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε την νέα καμπάνια της, #noplaceforplastic («κανένας χώρος για πλαστικά») σχετικά με την εξάλειψη του πλαστικού μιας χρήσης σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια της εφοδιαστικής της αλυσίδας, των ξενοδοχειακών μονάδων της, αλλά και της αεροπορικής της εταιρείας, ξεκινώντας από τα καλαμάκια και τους αναδευτήρες μια χρήσης, αντικαθιστώντας τα με βιώσιμες, εναλλακτικές λύσεις.

Μεταξύ άλλων, δημιουργήθηκε ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που ξεκινά από τη Ρόδο, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τουριστών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, αλλά και την προώθηση ενός νέου τρόπου ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης των πλαστικών αντικειμένων.