Η Cloudfactory με έδρα το Άμστερνταμ ανέλαβε την υλοποίηση της νέας καμπάνιας για την ερχόμενη διοργάνωση των Epica Awards, στην οποία αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως τις 8 Οκτωβρίου.

Η καμπάνια, με τίτλο «No bias. No excuses» και κύρια χαρακτηριστικά το χιούμορ και τη διακριτική ειρωνεία, υπενθυμίζει στους συμμετέχοντες ότι η κριτική επιτροπή των Epica αποτελείται από δημοσιογράφους και όχι επαγγελματίες του creative, επομένως ο μόνος τρόπος να κερδίσουν είναι να συμμετάσχουν με άριστης ποιότητας projects.

Υπεύθυνοι για την καμπάνια είναι τα νέα μέλη στο δημιουργικό της Cloudfactory, Julio Alvarez και César Garcia, οι οποίοι μαζί με τον Managing Director Sandeep Chawla, εξηγούν το σκεπτικό της καμπάνιας.

«Όσον αφορά στους περισσότερους διαγωνισμούς, το διαφημιστικό industry φαίνεται να είναι το μόνο το οποίο απαιτεί να κρίνει εαυτόν. Αυτό που θέλαμε ήταν να αναδείξουμε τον παραλογισμό σε αυτό, εξηγώντας, παράλληλα, τους λόγους για τους οποίους τα Epica διαφέρουν», σημείωσε ο César Garcia. Η καμπάνια υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Be Sweet Films, η οποία θα δημιουργήσει μια σειρά από σύντομα films με το ίδιο θέμα.