Με στόχο να αποδείξει στους χρήστες του ότι το privacy αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα της πλατφόρμας, το WhatsApp συνεργάζεται με τη BBDO στην καμπάνια «Message Privately», η οποία επιχειρεί να δείξει στους 2 δισ. χρήστες με ποια ακριβώς privacy features προστατεύονται τα μηνύματά τους. Η καμπάνια περιλαμβάνει τρεις ταινίες, οι οποίες παρουσιάζουν με άξονα το χιούμορ, το πώς εφαρμόζεται κρυπτογράφηση στα μηνύματά τους.

Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται μετά από μαζική έξοδο χρηστών από το WhatsApp νωρίτερα φέτος, κατόπιν ανακοίνωσης σχεδίων για privacy update. Συγκεκριμένα, οι χρήστες ενημερώθηκαν για αλλαγές στην privacy πολιτική της πλατφόρμας μέσω in-app notification, το οποίο επεσήμαινε ότι πρέπει να συμφωνήσουν στην κοινή χρήση των δεδομένων τους με το Facebook προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το app. Παρά τις αντιδράσεις, στελέχη του WhatsApp επιβεβαιώνουν τους χρήστες ότι τα updates είναι μικρής έκτασης και σημασίας.

(Πηγή: The Drum)