Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κρουασάν, στις 30 Ιανουαρίου, η Mondelēz Hellas με τη συνεργασία των Cabtivo και Publicis Groupe έδωσε άλλη διάσταση στο «snacking on the go». Για τρεις συνεχόμενες ημέρες (27-30 Ιανουαρίου), 50 ταξί στην Αθήνα δεν παρείχαν απλώς μετακινήσεις – αλλά προσέφεραν και 7Days Κρουασάν, εκπλήσσοντας τους επιβάτες.

Μέσα από αυτή τη δράση 7Days Croissant Taxi Takeover, οι οδηγοί ταξί, συνεργάτες της Cabtivo, προσέφεραν δωρεάν δείγματα 7Days Κρουασάν και, παράλληλα, οι ψηφιακές οθόνες της Cabtivo μέσα στα ταξί πρόβαλλαν πληροφοριακό οπτικό υλικό για το σνακ. Η καμπάνια συνδύασε την ψηφιακή διαφήμιση με τη φυσική αλληλεπίδραση, μετατρέποντας μια απλή διαδρομή με ταξί σε μια εμπειρία.

«Στην Cabtivo, δεν προβάλλουμε απλώς διαφημίσεις – μεταμορφώνουμε τα ταξί σε κινητά media hubs, προσφέροντας περιεχόμενο και διαφημίσεις στους επιβάτες βάσει γεωγραφικής τοποθεσίας», δήλωσε η Κλοντιάνα Λέκα, Head of Sales της Cabtivo. «Και τι καλύτερο παράδειγμα από το να συνδυάσουμε ένα καθημερινό μέσο μεταφοράς, όπως είναι το ταξί, με τη μοναδική καθημερινή γευστική απόλαυση που προσφέρουν τα 7Days Κρουασάν».