Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της ΔΕΗ για το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Service For All» με την «υπογραφή» της DDB. Με την υπηρεσία Service for all, η οποία έχει την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ), υφιστάμενοι αλλά και δυνητικοί πελάτες της ΔΕΗ μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα με live υποτιτλισμό.

Στο σποτ παρουσιάζεται ο κωφός stand up comedian, Πάνος Κατσής, ο οποίος απευθύνεται στη νοηματκή στο κοινό του. Το concept θέλει να βάλει τους ακούοντες στη θέση των κωφών, αφήνοντας τους να προσπαθούν να καταλάβουν τι γίνεται, μιας και η ταινία δεν έχει υποτίτλους. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση και στα social media.

Tην παραγωγή ανέλαβε η Stefi με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά. Η νέα καμπάνια από την ΔΕΗ και την DDB «δεν περιορίζεται μόνο στο λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας για άτομα με προβλήματα ακοής, αλλά αξιοποιεί την ευκαιρία για να εκπέμψει ένα ισχυρό μήνυμα συμπερίληψης και κοινωνικού σχολιασμού. Ας μπούμε για λίγο στην θέση των κωφών συνανθρώπων μας», ανέφερε στο DF στέλεχος του agency.