Το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής Payzy by Cosmote συνοδεύτηκε από νέα 360° καμπάνια με την «υπογραφή» της Ogilvy, η οποία «αποκαλύφθηκε» στις 4 Οκτωβρίου, λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του αντίστοιχου teaser.

Το concept της καμπάνιας βασίζεται στο όνομα του νέου προϊόντος. Το Pαyzy διαθέτει μια ποικιλία από δυνατότητες που διευκολύνουν τις πληρωμές μέσα στην καθημερινότητά του καταναλωτή. Έτσι, στην επικοινωνία παρουσιάζονται δύο άντρες, ο «μυημένος» και ο «πρωτάρης».

Ο δεύτερος έχει όλες τις πιθανές απορίες για το «τι παίζει» με το νέο προϊόν. Και σε κάθε περίπτωση, η απάντηση είναι μία: «Pαyzy». Η καμπάνια θα αναπτυχθεί με ένα 360° πλάνο, το οποίο περιλαμβάνει τηλεόραση, κινηματογράφο, print, οutdoor, ραδιόφωνο και digital. H εταιρεία παραγωγής που ανέλαβε την υλοποίηση είναι η Foss Productions.