Τη συνεχιζόμενη συνεργασία της με τον ΜΚΟ Why Hunger και την ακτιβίστρια Yoko Ono Lennon παρουσίασε η Hard Rock International, με στόχο να ξεκινήσει την εκστρατεία ευαισθητοποίησης και χρηματοδότησης «Imagine There’s No Hunger» κατά της παγκόσμιας πείνας και φτώχειας. Μέρος της καμπάνιας, η οποία αντλεί έμπνευση από το τραγούδι του John Lennon, «Imagine», το οποίο κυκλοφόρησε 50 χρόνια πριν, η εταιρεία παρουσιάζει την 37η ομώνυμη συλλογή για αγορά στο διαδίκτυο και στα Hard Rock ξενοδοχεία, café και καζίνο σε όλον τον κόσμο.

Η συλλογή θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πουκάμισα, καπέλο, μίνι κιθάρα με βάση και αναμνηστική καρφίτσα. Επιπλέον, η εταιρεία δεσμεύτηκε πως το 30% των εσόδων από τις νέες πωλήσεις των προϊόντων της, με ελάχιστο ποσό συνεισφοράς τα 450.000 δολάρια, θα δοθούν για την υποστήριξη της Why Hunger. Εκτός από την αρχική συλλογή, η οποία κυκλοφόρησε τον Απρίλιο, επιπλέον προϊόντα θα κυκλοφορήσουν και τον Σεπτέμβριο, μήνα κυκλοφορίας του τραγουδιού.