H Publicis, creative communication brand του Publicis Groupe Greece, δημιούργησε και επιμελήθηκε τη νέα digital-first, integrated καμπάνια Goal στα 90΄΄ που «συνυπογράφουν» τα brands Merenda και Oreo της Mondelez Hellas.

Με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, η Publicis σχεδίασε ένα digital activation που παρακινεί τους καταναλωτές να «βάλουν γκολ στα 90΄΄» στο goalsta90.gr. Οι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα Merenda και Oreo, σκανάρουν το barcode και μέσα σε 90 δευτερόλεπτα μαθαίνουν αν κέρδισαν.

Το activation επικοινωνείται με integrated καμπάνια η οποία είναι ήδη στον «αέρα» με μεγάλες πιέσεις, αποτελείται από τηλεοπτικό σποτ και πλαισιώνεται από μια γκάμα social media assets, σε YouTube, Instagram και Facebook. Για την παραγωγή της καμπάνιας, η Publicis και η Mondelez Hellas συνεργάστηκαν με την POP Studio του Publicis Groupe.