Σε παραγωγή της Le Spot

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, την παραγωγή των οποίων επιμελήθηκε η Le Spot Productions και επικοινωνεί την εντεκάδα των καλοκαιρινών προσφορών της εφημερίδας. “H Πράσινη”, προσφέρει στους αναγνώστες της 1000 εισιτήρια διαρκείας για το ποδόσφαιρο και 1000 για το μπάσκετ και VIP εισιτήρια για τις πολυθρόνες μέσα στο παρκέ. Επιπλέον, τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν συλλεκτικές φανέλες ποδοσφαίρου και μπάσκετ, συλλεκτικά DVD με τους τελικούς στο ΟΑΚΑ και 9 Σαββατοκύριακα για 2 άτομα στη Μύκονο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.