Η νέα καμπάνια της FG Europe – Όμιλος Φειδάκης για το brand της Midea, η οποία βασίζεται στο concept #makeyourselfathome, έρχεται να σηματοδοτήσει τη διεύρυνση της γκάμας της στην αγορά των λευκών οικιακών συσκευών, συνεχίζοντας την πολυετή παρουσία της Midea στην αγορά του κλιματισμού.

Μέσα από μια αλληλουχία καθημερινών χαρούμενων στιγμών, στόχος είναι να αναδειχθεί ο ρόλος που διαδραματίζουν οι συσκευές Midea στην καθημερινότητα του σπιτιού. Η καμπάνια ξεκίνησε να «τρέχει» μέσα Μαΐου και περιλαμβάνει TVC, ραδιοφωνικό σποτ και digital ενέργειες.

Τη δημιουργική και επικοινωνιακή προσαρμογή της ταινίας επιμελήθηκε ο Μιχάλης Λαγός ενώ τη σκηνοθετική απόδοση και παραγωγή του ραδιοφωνικού επιμελήθηκε ο σκηνοθέτης Τάσος Κακουλίδης.