Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια «Face The Sun» της Dust+Cream, η οποία θα «τρέξει» όλο το καλοκαίρι στα digital μέσα του brand. Η καμπάνια αφορά τη σειρά Face The Sun, η οποία αποτελείται από 5 προϊόντα προστασίας από την UVA + UVB ακτινοβολία, 1 προϊόν ενυδάτωσης για μετά τον ήλιο καθώς και 2 self tanning προϊόντα.

Προσφέρει προστασία της επιδερμίδας από την ηλιακή ακτινοβολία, συνδυάζοντας την παράδοση με την επιστήμη, όπως επισημαίνει η εταιρεία, ενώ αναδεικνύει την αξία του ελληνικού ήλιου και προτρέπει τους καταναλωτές να τον «αντιμετωπίσουν» με ασφάλεια. Το κύριο μήνυμα «Face the Sun», δεν είναι μόνο μια έκκληση αντιμετώπισης του ήλιου με ασφάλεια, αλλά και μια προτροπή αντιμετώπισης της ζωής με αυτοπεποίθηση και ξεγνοιασιά, «μιας και η Dust+Cream φροντίζει για όλα τα υπόλοιπα».

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Ευγενία Δημητροπούλου. Το concept δημιουργήθηκε in-house από την ομάδα της Dust+Cream, η οποία υλοποίησε την καμπάνια με την υποστήριξη εξωτερικών συνεργατών της.