Το 80% των κοριτσιών 10-17 ετών θα άλλαζαν την εικόνα τους με φίλτρα, για να μοιάσουν στους Influencers. Αυτό το ποσοστό, το οποίο προέκυψε από σχετική έρευνα της Kukuvagia Ltd, ενέπνευσε την Ogilvy και το Dove να δημιουργήσουν μια καμπάνια-επιστολή προς όλους τους Influencers.
Η επιστολή ζητά από τους τελευταίους να το δηλώνουν κάθε φορά που ανεβάζουν επεξεργασμένη εικόνα τους στα social media. Με αφετηρία το μετρό και τις στάσεις λεωφορείων, η καμπάνια διαδόθηκε, με τον κόσμο να τη φωτογραφίζει, να τη μοιράζεται και να συζητά τις outdoor-επιστολές που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της πόλης.
Παράλληλα, στα social media του Dove, ένα video καλεί τον κόσμο να στηρίξει τον σκοπό του και έμπρακτα. Μέσα από το www.dearinfluencers.gr το brand συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή υπογραφές, με στόχο, με τη βοήθεια του Συνδέσµου Διαφηµιζοµένων Ελλάδος, να αλλάξει ο κώδικας δεοντολογίας και να είναι οι influencers υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τους followers όταν έχουν επεξεργαστεί την εικόνα τους σε διαφημιστικά post.