Η Hellmann’s παρουσιάζει την καμπάνια «Make Taste, Not Waste», για να βοηθήσει τους ανθρώπους να γίνουν πιο ευρηματικοί στο φαγητό τους, σπαταλώντας λιγότερα τρόφιμα αλλά και χρήματα. Η καμπάνια πλαισιώθηκε από online και offline ενέργειες, αξιοποιώντας σεφ και influencers, ενισχύοντας το έργο της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε» και εμπλέκοντας ενεργά επιλεγμένους δήμους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πιο συγκεκριμένα, εστιάζοντας σε χρονικές περιόδους όπου παρατηρείται αυξημένη σπατάλη, όπως η Κυριακή του Πάσχα, η Hellmann’s σε συνεργασία με τον chef Βασίλη Καλλίδη και διάσημες προσωπικότητες, δημιούργησε μια σειρά από YouTube videos. Επιπλέον, η Hellmann’s προχώρησε στην τοποθέτηση ενημερωτικών αυτοκόλλητων σε περισσότερους από 2.000 κάδους απορριμμάτων σε 4 δήμους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τέλος, η Hellmann’s θα συμβάλλει στη διάσωση και προσφορά περισσότερων από 130.000 μερίδων τροφίμων μέσω της υποστήριξης της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε». Ακόμη, σε συνεργασία με τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, η Hellmann’s υποστήριξε το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» του «Μπορούμε».