Νέα καμπάνια για το Διπλοζυμωτό Κατσέλης βρίσκεται στον «αέρα» με 4 τηλεοπτικά σποτ στα οποία, μέσα από απλές και καθημερινές καταστάσεις, αναδεικνύεται «η καθημερινή απόλαυση του Διπλοζυμωτού Κατσέλης».

Σε αυτές τις ιστορίες πρωταγωνιστές είναι ένα νέο ζευγάρι, σε καθημερινές στιγμές στο σπίτι τους, όπου την παράσταση έρχεται να «κλέψει» το Διπλοζυμωτό, το οποίο εμφανίζεται από το πουθενά για να προσφέρει μια νόστιμη και πρακτική λύση για κάθε στιγμή.

Οι «Διπλο-ιστορίες» των σποτ μιλούν με τρόπο άμεσο για τα πλεονεκτήματα του Διπλοζυμωτού Κατσέλης, «που διατηρείται αφράτο και νόστιμο για περισσότερες ημέρες, αποτελώντας ιδανική επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας και κάθε χρήση», σύμφωνα με την επικοινωνία.

Υπεύθυνη για τη δημιουργία της καμπάνιας είναι η McVictor & Hamilton, ενώ την παραγωγή της ανέλαβε η Stefi με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και επιμελήθηκε η McVictor & Hamilton. Η καμπάνια θα τρέξει σε τηλεόραση και Internet.