Καμπάνια «Back to school» λανσάρει η εταιρεία αθλητικών ειδών Fila για το promo πακέτο που διατίθεται από το δίκτυο καταστημάτων της και τους συνεργάτες της. To promo πακέτο περιλαμβάνει παιδικά παπούτσια και σχολική τσάντα σε ειδική τιμή.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε εσωτερικά από το τμήμα marketing της εταιρείας, για digital χρήση στα social media και τα e-shops της Fila και των συνεργατών της, που διαθέτουν προς πώληση το πακέτο. Περιλαμβάνει επίσης TVC σε παραγωγή της Social Experience, το οποίο προβάλλεται από τις 11 Σεπτεμβρίου και για 10 μέρες στον τηλεοπτικό σταθμό Nickelodeon, και θα φιλοξενηθεί επίσης το Σαββατοκύριακο 18-19 Σεπτεμβρίου στη ζώνη Starland του Star.

To σποτ με πρωταγωνιστές έναν μαθητή και μια μαθήτρια δημοτικού απευθύνεται στα παιδιά αξιοποιώντας μια φράση, που αποτελεί τάση τον τελευταίο καιρό στα social media και ειδικά στο TikTok. Έτσι, όταν μικρός μαθητής λέει στη συμμαθήτρια του: «Πες μου πως άνοιξαν τα σχολεία, χωρίς να μου πεις πως άνοιξαν τα σχολεία», εκείνη του απαντά: «Πήρα παπούτσια και τσάντα Fila».