Για την προώθηση των t-shirts της με πρωταγωνιστή τον Spider-Man

[Λονδίνο] Η καμπάνια περιλαμβάνει τη χρήση της τεχνολογίας augmented reality. Έτσι, στις βιτρίνες των καταστημάτων της Uniqlo θα τοποθετηθούν αφίσες με τον Spider-Man, οι οποίες θα προτρέπουν τους περαστικούς να χρησιμοποιήσουν την ειδική εφαρμογή της Aurasma για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικό τρισδιάστατο περιεχόμενο και να διεκδικήσουν ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη. Η Uniqlo φημίζεται για τις καινοτόμες καμπάνιες της. Έχει βραβευτεί, μάλιστα, ακόμα και με Grand Prix στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

AVIS WIFI
Η Avis δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα πρόσβασης στο internet μέσω ειδικής συσκευής που διατίθεται από επιλεγμένους σταθμούς Avis σε όλη την Ελλάδα. Η συσκευή συνδέεται στο internet μέσω 3G δικτύου, ενώ λειτουργεί ως Wi-Fi hot spot στο οποίο μπορούν να συνδεθούν μέχρι και 5 συσκευές συνολικά όπως smartphones, tablets, laptops κλπ.