Καμπάνια για την 28η Οκτωβρίου κυκλοφόρησαν τα προϊόντα Ariston της Καμηλάρης ΑΕΒΕ, προβάλλοντας την ποιότητα των προϊόντων Ariston και τη σταθερή και συνεπή παρουσία τους στην ελληνική αγορά για 120 συναπτά έτη.

Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η DK Advertising και το δημιουργικό ο Χρήστος Θεοδωρίδης από το Τμήμα Marketing της Καμηλάρης ΑΕΒΕ. Το διαφημιστικό ξεκινά με κυματισμό της Ελληνικής σημαίας στο υψηλότερο σημείο σταυροφορημένου ιστού σε καταγάλανο ουρανό, τονίζοντας την υψηλή θέση ποιότητας των προϊόντων Ariston, αλλά και την ελληνικότητα της εταιρείας.

Τα προϊόντα Ariston κυκλοφορούν έχοντας επαναφέρει την πρωτότυπη μακέτα δημιουργίας 1948 από τον διάσημο σκιτσογράφο εφημερίδων της περιόδου του Β Παγκοσμίου Πολέμου Βύρωνα. Ο τσολιάς απεικονίζεται στην αρχική του σχεδίαση, με το 10 εικονοποιημένο στα χέρια του, με αστέρι να δημιουργείται από τις πτυχές της δεξιάς παλάμης και κόκκινες σε έξαψη παρειές. Τον επανασχεδιασμό του λογότυπου στην αρχική του μορφή επιμελήθηκε η εταιρεία Loonatics.