Το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται σε 100 εκατ. λίρες και αναπτύχθηκε από την Engine Group, η οποία επιλέχθηκε τον προηγούμενο μήνα, μετά την ανάδειξη του Boris Johnson στη θέση του Πρωθυπουργού. Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, οπότε και η Βρετανία αναμένεται να αποχωρήσει από την ΕΕ, η καμπάνια έχει ως στόχο να ενημερώσει το κοινό και τους επιχειρηματίες σχετικά με τη συμφωνία, ή μη, μεταξύ της βρετανικής κυβέρνησης και των ευρωπαίων ηγετών.

Η καμπάνια θα περιλαμβάνει outdoor, τηλεοπτικό και social media υλικά και θα κατευθύνει τους πολίτες στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης για περισσότερες πληροφορίες. Το site θα διαθέτει ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίσουν τι πρέπει να κάνουν για να προετοιμαστούν για το Brexit, με how to videos και οδηγούς step-by-step.
(Πηγή: TheDrum)