Πρόστιμο ύψους 150 εκατ. δολαρίων επιβλήθηκε στο Twitter από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ για «εξαπάτηση» στη χρήση των δεδομένων ασφαλείας των λογαριασμών των χρηστών, για στοχευμένη διαφήμιση στην πλατφόρμα του. Το κοινωνικό δίκτυο ζήτησε από τους χρήστες τον τηλεφωνικό τους αριθμό και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση για την προστασία των λογαριασμών τους και στη συνέχεια επέτρεψε σε διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία αυτά για να στοχεύσουν συγκεκριμένους χρήστες.

Η ενέργεια αυτή παραβίασε τον κανονισμό της FTC του 2011, η οποία ρητά απαγόρευε στην εταιρεία να παρερμηνεύει τις πρακτικές ιδιωτικότητας και ασφάλειας. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της FTC, Lina Khan, επηρεάστηκαν περισσότεροι από 140 εκατ. χρήστες του Twitter «ενισχύοντας παράλληλα τη βασική πηγή εσόδων του», καθώς οι διαφημίσεις αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του.

Το μέγεθος της ποινής «αντικατοπτρίζει τη σοβαρότητα των καταγγελιών», σύμφωνα με την Αναπληρώτρια Γενική Εισαγγελέα, Vanita Gupta. Θα επιβληθούν επίσης νέα μέτρα συμμόρφωσης, με στόχο την αποτροπή «μελλοντικών τακτικών που απειλούν την ιδιωτικότητα των χρηστών». Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια στιγμή κατά την οποία το Twitter βρίσκεται ακόμη εν μέσω αναβρασμού, λόγω των καθυστερήσεων στην εξαγορά του από τον Elon Musk.

(Πηγή: Campaign)